Aktualitka.

23/01/2017 08:39 – Juraj Húska napsal:
Vážená spoločnosť žltých vlakov a autobusov,

Po prvý raz som využil možnosť cestovania Vaším žltým vlakom zo stanice
Vrútky do stanice Bratislava vo šgtvrtok 13,53 odchod dátum bol
19.1.2017 mal som vagon 5 miesto 66.
Službu vykonávajúca zmena sa o mňa starala ako o najsvätejší a
najcennejší poklad. Vlak bol úplne čistý a stevardka milá profesionálna.
Tak isto chcem pochváliť kontaktné miesto na telefone pani meno asi
Kováčiková, ktorej som volal lebo služby vo vlaku v ktorom som nikdy
necestoval som si nevedl ani predstaviť. Môj zrak totiž nefunguje a
vodiaceho psa som si radšej nebral lebo mi nebolo známe aké široké sú
chodby a kde by mohol pes ležať.Cestou naspäť Vašou spoločnosťou v
nedeľu 22.1.2017 obohatila rovnako profesionálne vybavená obsluha,
dokonca sa mi zdalo, že si pamatali aký druh koláčov mi chutil.Využil
som tento raz biznis triedu, kde by môj vodiaci pes nemal ťažkosti si
tie dve hodinky pospať.
Veľmi je mi ľúto, že Vaša spoločnosť 21 storočia chce odísť z trasy
)Bratislava Košice. V ani jednom Ic vlaku ŽSR alebo rýchliku ŽSR nie je
čisto o koláčoch či káve si môžme posnívať a o rýchlom bezpečnom
zvládnutí cesty v špine a smrade aj TZV jednotky triedy nenarobíme nič.
Preto prosím, aby ste pochválili obbe čaty počas dvoch dní cestovania a
ešte zvážili odchod zo Slovenských koľají!

Ing.Húska

————————————————————————————–

Dňa 24.01.2017 17:05, Zákaznické centrum dopravy  wrote / napísal(a):

Vážený pán inžinier Húska,

ďakujeme Vám za využívanie našich služieb. Taktiež by som Vám chcela v
mene spoločnosti RegioJet poďakovať, že ste si našli čas a ocenili
služby, s ktorými ste boli spokojný počas oboch Vašich ciest s nami.
Nesmierne si vážime všetkých klientov a pre ich pohodlie a spokojnosť sa
snažíme robiť maximum. Správy, ako je tá Vaša, nás preto motivujú k ešte
lepším výkonom.

Ešte raz ďakujeme za Vašu pochvalu, ktorá sa týka dobrej práce nášho
palubného personálu. Váš email by som rada odovzdala priamej nadriadenej
stevardov, aby bola o Vašej pochvale informovaná, mohla ju konkrétnym
pracovníkom odovzdať a prihliadnuť k nej pri hodnotení ich práce,
potrebovala by som však poznať číslo Vášho cestovného lístka za cestu
dňa 22. 1. 2017, poprípade čas, trasu Vašej cesty a číslo vozňa. Chcela
by som Vás preto poprosiť o zaslanie týchto doplňujúcich informácií.

Rada by som tiež odovzdala Vašu pochvalu priamemu nadriadenému
operátorky našej infolinky, potrebovala by som však poznať približný čas
hovoru a telefónne číslo, z ktorého ste volali. Chcela by som Vás
poprosiť o zaslanie i týchto doplňujúcich informácií.

Veľmi nás mrzí, že Vás ukončenie prevádzky vlakových spojov na trati
Bratislava – Košice zasiahlo negatívne. Hlavným impulzom zrušenia
prevádzky vlakových spojov na tejto trase bolo hlavne politické
rozhodnutie o znovuzavedení štátnych IC vlakov. Ich opätovným príchodom
sa RegioJetu zhoršila ekonomika, a to aj napriek letnej úprave cien a
zavedeniu návozových autobusových spojov na východ Slovenska.
Riešením tejto situácie by bola jedine zmena úhrady sociálnych zliav,
čím by štát výrazne ušetril, a na trati by tým mohli fungovať za
rovnakých podmienok komerčné vlaky oboch dopravcov. V takomto prípade by
RegioJet zmenil svoje rozhodnutie a vlakovú linku Bratislava – Košice by
nerušil, respektíve by ju opätovne zaviedol.

Nakoniec by som rada v mene celej spoločnosti RegioJet dodala, že aj keď
došlo k ukončeniu prevádzky vlakových spojov na trati Bratislava –
Košice, naša spoločnosť bude naďalej plánovať ďalší rozvoj vlakov, a
tiež bude naďalej pokračovať v prevádzke ostatných liniek a aktivít na
Slovensku.

Ďakujeme za Vašu spoluprácu a pochopenie.

Pevne verím, že i ďalšie Vaše skúsenosti so službami našej spoločnosti
vo Vás zanechajú príjemný dojem.

Mnoho šťastných ciest praje


Kristýna Hulínová
pracovník zákaznického centra dopravy – senior
REGIOJET

————————————————————————————–

Predmet: Re: Poďakovanie [Ticket#2017012370004431]
Dátum: Wed, 25 Jan 2017 07:23:02 +0100
Od: Juraj Húska <jhuska@gmail.com>
Pre: Zákaznické centrum dopravy <zcd@regiojet.sk>

Nemám problém!

Vážený prevádzkar “žltých vlakov,

Vďaka za odpoveď a poskytnem Vám aj dodatočné údaje:
22.1.2017 som išiel vlakom z Bratislavy do Vrútok o 11,30 z BL.hlavná
stanica po 14,00 hodine som bol na Vrútkach.Mal som vagón číslo 5
Bussines clase miesto číslo 1. v štvormiestnom cupé hneď pri dverách.
Keď som prišiel do Bratislavy na Vašom predajnom mieste som prosil
predávajúcu , aby upovedomila dotyčných riadiacich managerou o moju
bezvýhradnú spokojnost.
Telefony z ktorých som volal boli dva. Jeden po zakúpení lístka cez
internet  hneď v pondelok okolo 15,30, telefonoval som s môjho osobného
mobilu  a druhý raz som sa pripomenul vo štvrtok v deň cesty vlakom
okolo 9 – 10,00 hodine telefonne číslo bolo 043 2440648.
Na záver môj postreh- dialnice sú preplnené, mestá su prepchaté autami,
takže fungujúca profesionálna doprava má väčšiu cenu ako stáť tri hodiny
v Ružomberku či pod Strečnom. Mali by ste asi zvoliť filozofiu
rozsiahlejšej reklamy priamo k človeku.Ako toho dosiahnúť? Služby a
servis sú v poriadku chýba rozsiahlejšie oslovenie verejnosti. Bilbordy
popri ceste to neriešia. Je aj iná možnosť to nechám  na vás ako to
dosiahnúť.Určite by som začal s tým aby sa auto stalo ” sdieľaným
majetkom” cesty by sa uvolnili a vlaky by nabrali svoju bývalú
dôležitosť. Automobilisti ani nevedia, že z vrútok do Blavy prídete
rýchlejšie ako oni po dialnici a Vy ste bez stresu so stálym servisom…
Zásadná myšlienka je cca 12000 nehôd aut na cestách, koľko je z nich
ľudí na vozýčku už policajti neuvádzajú akurát tých 240 zabitých to áno.
práve tu by som volil adresnejšiu reklamu. Prepáčte, ďalej už nemám času
sa venovať Vašej spoločnosti.
Všetko dobré!

Ing.Húska

This entry was posted in Aktuality. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Google photo

Na komentovanie používate váš Google účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s